Main Menu

UO emulator

Založil Bobisek, Leden 07, 2005, 02:37:42 DOPOLEDNE

« předchozí - další »

skudlik

Citace: "BlackSUN"Nevim jak přesně je co nastavený v kLfREE, ale viděl bych to právě tak, že tvému serveru vadí to, že neví, že je na veřejný ip. Možná nějaký problém s překladem někde.

Jak presne je co nastaveny v klfree muzu snadno objasnit. Verejne adresy jsou prekladany na lokalni (a naopak) na routeru gate, ktery je pripojen dal do internetu. Jedna se o preklad adres 1:1 (coz je napsany i v clanku na webu).

Funguje to tak, ze kdyz od neko jde paket smerem do internetu, tak je zmenena jeho odchozi adresa z mistni v klfree (napr. 192.168.164.158 na adresu verejnou (62.X.X.X). Opacne to funguje uplne stejne. Kdyz jde z internetu paket s cilovou adresou 62.X.X.X, je mu tato cilova adresa zmena na lokalni (192...) a paket je dal poslan do klfree, kde si najde jiz spravne svuj cil.

Sorry za tenhle mensi Off-topic - ale spousta lidi nevi, jak tohle vlastne funguje, takze treba si to tu prectou.

----------

Problem ze se nemuze pripojit nekdo zvenci ti asi moc objasnit nedovedu. Nevim jak probiha sitova komunikace pri hrani UO. Jedine muzu dat zapravdu BSE - je mozne, ze pri vzajemne komunikaci mezi serverem a pripojenymi klinty nekde figuruje adresa toho serveru (kterou si napr. server nepriliz stastne nejak zjisti z konfigurace site).

Server pak pri komunikaci s klientem muze tvrdit, ze ma adresu 192.168.164.158 - tzn. lokalni adresu v klfree a jestli dochazi pri vzajemne komunikaci k vytvoreni noveho spojeni na zaklade tehle IP adresy, tak je mozne, ze se pak uz dal klient nepripoji. Netusim, jestli to jde nejakym zpusobem u ty ultimy nastavit...

.... Reseni teda bud se pokusit spravne nakonfigurovat ten UO server, no nebo samozrejme by to slo udelat i tak, ze by se misto prekladu verejne adresy na lokalni nepouzival NAT jak tomu je ted, ale tato adresa by se primo routovala k cilovemu pocitaci.... coz proveditelne je, ale ponekud narocnejsi nez to jednoduse natovat jak je to ted....

BlackSUN

Citace: "skudlik"Jedine muzu dat zapravdu BSE - je mozne, ze pri vzajemne komunikaci mezi serverem a pripojenymi klinty nekde figuruje adresa toho serveru (kterou si napr. server nepriliz stastne nejak zjisti z konfigurace site). ...

...

by to slo udelat i tak, ze by se misto prekladu verejne adresy na lokalni nepouzival NAT jak tomu je ted, ale tato adresa by se primo routovala k cilovemu pocitaci.... coz proveditelne je, ale ponekud narocnejsi nez to jednoduse natovat jak je to ted....

Myslim, že tu jednu veřejnou zkusit přes jeden spoj k bobiskovi naroutovat, jestli to pomůže, nebude takový problém aspoň zkusit, jestli to opravdu je v tom či v něčem jiném.

Bobisek

Dik za info, problem bude asi opravdu v te lokalni IP versus verejna. I kdyz totiz nastavim server na "verejnou", tak si stejne sebere lokalni, protoze pro muj pocitac verejna neni validni. Zkusim si s tim pohrat jeste v kodu a vypnout kontrolu adresy pri startu.

Bobisek

Takze vyreseno napul, jsem lama:

Sphere - nepodarilo, nikdo z venku se na me nepripoji, ale to me nemrzi. Skriptuji pro to uz opravdu malo.

RunUO -  primo popsane v manualu a staci nastavit vevnitr v kodu verejnou IP adresu do promenne a zacne to slapat. (nj ale kdo cte manual 8) )

Dik moc vsem za odpovedi. Zde se to nyni muze maznou a nebo co se dela s topikem co je uz vyresen.

Mr.Gespant

Mimochodem u Mostocka to jede... Staci jen doskriptovat a hrat, takze kdo chcete nejaky info o UO u nas, tak se obratte na Mostocka... :-))
ento příspěvek nevyjadřuje názor autora :lol:
Let the beer be with you!

Mostock

Citace: "Mr.Gespant"Mimochodem u Mostocka to jede... Staci jen doskriptovat a hrat, takze kdo chcete nejaky info o UO u nas, tak se obratte na Mostocka... :-))

no nascriptovano neco je  :wink:  ale uz si nak nepamatuju na to  jak sem to delal  (krom toho ze je to prevedeno na DrD)  ted to ani nak nemam cas resit bo zkousky ale hned jak to pujde tak se dotoho vlozim..

P.S nebojte hned to dam nahoru :))
´Neill : T´elc  please say something
T´elc : Indeed