Dobrý den,
začátkem října 2012 jsem kontaktoval sdružení ohledně připojení cca 12 lidí načež jsem byl odkázán na pana Bareše. Veškeré jednání s ním a posléze tedy sdružením je nulové!!!! Po 2 měsících prostě nic !!!! Asi jste těžce za vodou když Vám už nejde o zákazníky!!!!! Pokud takto funguje i podpora tak jsem rád, že to u Vás nevyšlo!!! Nezvedání telefonů a podobně nasvědčuje o Vaší spolehlivosti. Raději skončete když to nechcete!!!!!
Vazeny pane,
moc nechapu, ceho chcete takovymto prispevkem dosahnout... ale konstruktivni mi opravdu moc neprijde. Email (podobneho zneni jako tento prispevek), ktery jste dnes poslal na Radu sdruzeni, je pokud se nepletu Vasi prvni komunikaci s vedenim Sdruzeni, takze nevim na jaka jednani se Sdruzenim narazite.
Je samozrejme mozne, ze tento konkretni spravce node nejakym zpusobem pochybyl. Pak by vhodnym resenim bylo vcas upozornit na jeho necinnost, ci spatne reseni situace prave Radu Sdruzeni, ktera mohla zasahnout. Zde bych si ovsem predstavoval trochu jiny ton nez jste pouzil ...
Co se tyce dalsich veci co tu s tolika vykricniky uvadite...
1) O "zakazniky" nam opravdu co vim, nikdy tolik neslo

Byla doba, kdy bych se Vam rovnou vysmal a odkazal Vas s timto pristupem k nekteremu z komercnich subjektu. Dnes se uznavam svet trochu hnul, ale i tak muzu asi v klidu napsat, ze kdyz nepripojime jednoho cloveka, co rad pise tucne a pouziva vykricniky, tak to nikomu rvat srdce nebude a Sdruzeni kvuli tomu nezkrachuje

[i kdyby se ohanel buhvikolika dalsima co muze zajistit/dohodit]
2) Je potreba chapat to, ze spravci se o sve node staraji dobrovolne ve svem volnem case. Je tedy vice nez pravdepodobne, ze mimo tento cas bud nekde pracuji, nebo treba studuji. Ne vzdy je pak mozne zvedat telefon... Osobne napriklad ja coby spravce nemam telefonicky kontakt vubec uvedeny, prave z tohoto duvodu... Ne kazdy zamestnavatel toleruje vyrizovani nepracovnich telefonatu...