České Vysoké Hučení Technické

Založil tom712, Květen 24, 2005, 08:33:28 ODPOLEDNE

« předchozí - další »

tom712

Ahoj všichi ČVUŤáci, hlavně FELáci. A uplně nejvíc zdravim ty kteří sudujou obor Kybernetika a Měření :-)
Já to totiž studuju taky a docela by se hodila nějaká spolupráce. Takže sem napište Kyberáci.

tom712

a ještě něco co se ČVUT týká...
Chodí vám tady Semtel? Já se přes webové rozhraní do KOSu nedostanu a Semtel mi nechodí...

BlackSUN

Citace: "tom712"a ještě něco co se ČVUT týká...
Chodí vám tady Semtel? Já se přes webové rozhraní do KOSu nedostanu a Semtel mi nechodí...

Viz news odpověď.

Ray

ahoj, tenhle thread už je docela starej, ale nevadí - chtěl jsem se zeptat, kdo že to v klfree studuje ČVUT?
možná se k vám v budoucnu přidám ;), snažím se zvolit si nějakou školu, a vůbec mi to nejde :D tak jsem se chtěl zeptat, jaké jsou vaše zkušenosti s "českého hučení technického", jaké byly přijímačky a tak.......
(chtěl bych najít něco se zaměřením na počítačovou grafiku a dočetl jsem se, že je zde také jedna taková katedra :) )

kroup

To vis, pojd k nam na FEL, kdyz tu nudu a flakani vydrzis ;-) Kazdopadne doporucuju DOD (DenOtevrenychDveri), tam te vezmou i na prohlidku po tech labech kde se grafikou zabejvaj.
a cestě zpět na Zemi jsme narazili na mnoho podivných věcí. Minulý týden jsme objevili měsíc, který měl stejný tvar jako zadek Marilyn Monroe. Obletěli jsme ho hned několikrát.

DrJ3kyll

Citace: "Ray"ahoj, tenhle thread už je docela starej, ale nevadí - chtěl jsem se zeptat, kdo že to v klfree studuje ČVUT?
možná se k vám v budoucnu přidám ;), snažím se zvolit si nějakou školu, a vůbec mi to nejde :D tak jsem se chtěl zeptat, jaké jsou vaše zkušenosti s "českého hučení technického", jaké byly přijímačky a tak.......
(chtěl bych najít něco se zaměřením na počítačovou grafiku a dočetl jsem se, že je zde také jedna taková katedra :) )

Co se tyce prijmacek, tak me dost rozesmali...  ;)))

tom712

Citace: "DrJ3kyll"