zkušenosti s VoIP

Založil kkristal, Únor 07, 2006, 10:29:43 DOPOLEDNE

« předchozí - další »

kkristal

Ahoj, lidi,

máte někdo nějaké zkušenosti s VOX.cz? Já mám u nich účet už asi měsíc a půl, a moje pocity jsou takové ... rozpačité. Už bylo několik poruch, když jsem potřeboval něco řešit, tak reakce z jejich strany nebyla v podstatě žádná, tj. po 24 hodinách jsem už nevydržel čekat a zavolal jsem jim sám... No, prostě moc spokojen nejsem.

Máte někdo podobné zkušenosti? Nebo zkušenosti s jinými operátory?

kk..

Hanz02

zrovna vcera jsem jim poslal 200  :lol:

Kvalita byla vcelku dobra, jen volany (statni linka) slysi svoji ozvenu (jde to prezit, ale nepotesi)

Ja volaneho slysim uplne OK

Zkouseno na X-lite - chci zkusit neco jineho a hlavne IP telefon, ale ten mi nechce nikdo pujcit  :(  A kupovat ho jen tak nechci....
Zprava o stupni poskozeni: uroven dehydratace 45%, schopnost vybavit si noc 2%, faktor studu 91%.
Doporuceny postup opravy: restartovat system, 36 hodin vypnuty a prepsat udaje. To byla noc...

kkristal

Hanz02:
... a jak dlouho jsi u VOX.cz?  Když píšeš, že "... zkoušeno na X-Lite...", tak asi jen krátce?

Ono to tak nějak funguje, ale třeba teď když volám, tak to vyzvnání, ale není nic slyšet, tam ani zpět, jen šumot :o(. Jinak ceny mi připadají dobré a kvalita taky (když to funguje).

Nejvíc mě prudí ta neprofesionalita. Když jim zákazník napíše, že je problém a oni se ani neozvou :o(, to by si naše firma (ve zcela jiné oblasti, ale i tak...) nemohla dovolit! Tak jim napíšeš, že se Ti to nelíbí, a oni furt nic...

Asi to zkusím ještě u jiného operátora. Třeba Ha-loo Ha-vel? Prosím, lidi, napiště, jaké máte kde zkušenosti!

kk..

Hanz02

Od vcera cca 19:00  :lol:

Ty problem s echem (ozvenou) nemas?

Pres co se pripojujes (SW-klient, IP telefon) a jak (Alcoma, wifi) ?

Zkus www.telefonujeme.cz - nejaky clovek tam za ne odpovida  :lol:

Co jsem cetl, tak podpora je zalostna...   :?  :cry:
Zprava o stupni poskozeni: uroven dehydratace 45%, schopnost vybavit si noc 2%, faktor studu 91%.
Doporuceny postup opravy: restartovat system, 36 hodin vypnuty a prepsat udaje. To byla noc...

kkristal

Hanz02:
díky za typ, mrknu se tam!

používám VoIP telefon: EKB8210.

Problém s echem je, když si to dáš na "speaker", nebo když si dáš hlasitost na "hodně" ... ale dá se to překousnout.  :?  

K.

//EDIT: Už to funguje (tom712)

Radekb

Citace: "Hanz02"Zkouseno na X-lite
Kdyz Ti funguje X-lite, tak dobrej IP telefon Ti nemuze fungovat hur.

Radekb

Citace: "kkristal"Nebo zkušenosti s jinými operátory?
Já používám netphone.cz asi od října. Výpadek jsem zatím zaznamenal jen jeden. Problém mám jen s kvalitou připojeni do netu (viz okolní diskuse).
Můžeš se u nich zadarmo zaregistrovat a volat v rámci sítě a na bezplatné linky.
Používám u nich faxovou schránku a ta taky funguje v pohodě.

yaro

VOX.802 jsem mněl jako prvního operátora a výsledky byly "nic moc", občas jo a občas ne, ovšem vždy na 100%... Pak jsem celkem dobře za pomoci Radekb rozchodil na Sipuře 2100 operátora Ha_vel (jede celkem bez problému) ale VOX.802 přestal "fachat" úplně - tedy já slyšel super, ale mně slyšet nebylo. Na pár týdnů jsem se na to úplně vykašlal a na telefon se jenom prášilo, občasné pokusy "co kdyby" byly neúspěšné. V tomto týdnu jsem napsal na jejich dohled, že je mi líto těch peněz co u nich mám (asi 260,-) a jestli mi alespoň část nevrátěj, že mi to nejede. Chtěli po mně abych stáhl nastavení Sipury, že se podívají. Nakonec mi doporučili doplnit Outbond proxy, český dial plán a kodek G.711a (což je pro mně novinka, dříve to neměli). Vše je popsáno na http://podpora.802.cz/cl/4r/index.htm#šum. Takže jsem to donastavil a napoprvé jsem se před chvílí zase po mnoha týdnech normálně dovolal :-), nechci to ale zakřiknout - uvidím co to bude dělat... a jak to bude chodit... (zpočátku to taky jeden den šlo super a druhý den ani náhodou)...

Hanz02

Citace: "yaro"VOX.802 jsem mněl jako prvního operátora a výsledky byly "nic moc", občas jo a občas ne, ovšem vždy na 100%... Pak jsem celkem dobře za pomoci Radekb rozchodil na Sipuře 2100 operátora Ha_vel (jede celkem bez problému) ale VOX.802 přestal "fachat" úplně - tedy já slyšel super, ale mně slyšet nebylo. Na pár týdnů jsem se na to úplně vykašlal a na telefon se jenom prášilo, občasné pokusy "co kdyby" byly neúspěšné. V tomto týdnu jsem napsal na jejich dohled, že je mi líto těch peněz co u nich mám (asi 260,-) a jestli mi alespoň část nevrátěj, že mi to nejede. Chtěli po mně abych stáhl nastavení Sipury, že se podívají. Nakonec mi doporučili doplnit Outbond proxy, český dial plán a kodek G.711a (což je pro mně novinka, dříve to neměli). Vše je popsáno na http://podpora.802.cz/cl/4r/index.htm#šum. Takže jsem to donastavil a napoprvé jsem se před chvílí zase po mnoha týdnech normálně dovolal :-), nechci to ale zakřiknout - uvidím co to bude dělat... a jak to bude chodit... (zpočátku to taky jeden den šlo super a druhý den ani náhodou)...

podobne zkusenosti, jen mne to uplne vyborne funguje posledni tyden, predtim jsem to taky resil s dohledem (dokonce jsem jim posilal i ofocene nastaveni adapteru, ale pak uz to zacalo fungovat. Si muzem zalozit klub clenu co pouziva vox...  :lol:

jen mam zkusenost - kdyz nesel vox, nesel ani jiny operator
Zprava o stupni poskozeni: uroven dehydratace 45%, schopnost vybavit si noc 2%, faktor studu 91%.
Doporuceny postup opravy: restartovat system, 36 hodin vypnuty a prepsat udaje. To byla noc...

yaro

Citace: "Hanz02"
jen mam zkusenost - kdyz nesel vox, nesel ani jiny operator

no to právě u mně ne, Ha-vel makal a VOX ani škrt, tedy on šel ale jen jednosměrně, já slyšel a ne druhém koci pak vžycky prašili sluchátkem  :cry: