účet samozřejmě nezměníme, protože si nedovedu představit, že by 1300 členů bylo nadšením bez sebe z toho, že si musí změnit trvalé příkazy... :-(
Jeje, hoši, vy jste se tady ale rozkecali, a o to mně šlo

. Já netvrdím, že mám pravdu, já jenom vidím ty dost velký peníze, který jeBanka shrábne v podstatě za nic a osobně bych byl radši, kdyby je "shrábnul" někdo z Rady nebo z techniků za práci a ne nějakej vořešprut z jeBanky ve formě zlatýho padáku...
BTW pokud někdo ze členů KlFree platí poplatek trvalým příkazem, tak je, sorry, pako:
Většina bank si za zřízení/změnu/zrušení trvalého příkazu nechává zaplatit. U některých bank stojí převod peněz pomocí trvalého příkazu/inkasa víc než u jednorázového příkazu. Jestliže je někdo členem KlFree, tak předpokládám, že qůlivá stálýmu přístupu k InterFernetu a není tedy pro něj problém 1x za měsíc i méně naťukat příkaz k úhradě (slušné banky umožňují v IB použít dřívější příkaz jako vzor).
BTW Romane, dělám ve středně velké firmě, a budem měnit čísla faxů - zákazníci taky nebudou nadšením bez sebe, budou si muset přeprogramovat předvolby, ale nevím, proč bych měl cpát Telecomunistům do chřtánu peníze za nekvalitní analogové linky, když už jsem si nechal zařídit ISDN30...
A další smysl toho mýho rejpání byl ten, jak tady někteří správně pochopili, že při počtu plateb = zhruba počet členů a počtu plateb, které je schopen transparentní účet zobrazit, je to v podstatě zbytečný a dost drahý špás.
Obrátím se na naše vynikající banky se žádostí o nabídku účtu, který by měl jednak slušnou cenu, druhak umožňoval nějaký převod dat. Počet příjmů by voko odhadnu, počet výdajů (měsíčně) prosím by voko sdělit, buď na mail nebo ICQ.
Hezký weekend!